29.6.10

Wohoo!

Hittade den sista skivan med foton, från det magiska året 2007. För att fira detta tänker jag lägga upp några gamla foton. Ett gott skratt lär ju förlänga livet! Börjar med de äldsta:


Oma&Opa, sommaren 05



Jo vi har lite konstiga gener i vår släkt (2005)



Vårt gäng har sens grundarna träffades under lågstadietiden haft Halloweenparty. Ett måste är ju att klä ut sig! (år 2005)



År 2006, året vi alla fyllde 18.



The Famous Röve-pic! 2006 (deltagare anonyma)



Fattar än idag inte att jag, P och L var lägerledare. För det mesta gjorde vi så som på bilden. Jag: svarta byxor, P: röda byxor bredvid mig. 2006



Insiderskämt på högsta nivå, Halloween06. Vi spolade fram och tillbaka x-antal ggr iallafall



Penkkis! 2007



P slutar aldrig och mobba mig för den här bilden. Jonå, mössan är ju inte så lite på sned heller ;) 2007



Barcelona! Bästa resan ever ;D 2007



Så här roligt kan man ha en sista kväll i Barcelona!


Hälsningar från Raahe, vinter 2007



Vi testade på hur det skulle vara att vara gravid:



Tack och hej, leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar