7.6.10

Det lilla plugglivet...

Efter att ha pluggat 24-7 idag är man ganska slut. Ändå håller jag mig inte till mitt pluggschema, främst för att det i misstag blev till att jag läste absolut noll igår. Fart och på bara, måste försöka och stånka mig igenom materialet.

Fick histologiresultaten idag, det blev ett vackert B, we like!

Såg i helgen på två filmer, som var bra på sina respektive sätt. The Exorcism of Emily Rose hade superbra story och var en smakfull skräckis. Synd att jag inte tål varken skräckismusiken eller överraskningsmomenten, så det blir till att jag har bort ljudet hälften av tiden ;)
Den andra filmen var Leap Year en romantisk komedi. Förutsägbar, men söt ändå, en må-bra film helt enkelt med fina landskap.

Kvällens random:
Jag hade i fredags köpt en ananas som jag skärde upp idag. Och jag skrattar nog för mig själv varje gång jag ser på "instruktionerna" som finns fäst på något blad. Det ser nog mycket enklare ut än vad det är. Och att man skulle få mycket mera frukt än vad man sist och slutligen får. Hälften lämnar ju kvar i "skalbiten". Filosoferade vidare att det är säkert därifrån "finfördelat" ananas tas, den man kan köpa på burk. Sen slintrade tankarna vidare att det är säkert motsvarande som dom gör med tonfisk strimlor.... Och där stoppade jag mig själv för att skona min verklighetsuppfattning.

Jag har glass i frysen och reproductive system att dra igenom ikväll än. Kombinera dem eller inte?
Nåja, I will go and reproduce at least. Night night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar