15.6.10

Detta är höjden!

Ja, ni gissar rätt, klockan är efter tie tisdag kväll, och här har jag hittills:

-varit ute och äta med kompisar, nams

-sett FÄRDIGT HIMYM, blir att vänta på höstens nya avsnitt nu bara...

-blivit helt in i Shakiras "Waka Waka" som jag absolut avskydde först då jag hörde den, pinsamt värre!

-gett sista hyran före sommarlovet åt en någorlunda tipsy hyresvärdinna :D

-provat en ny energidryck, Starter Xtreme, med uppenbarligen högre koffeinhalt.

-dansat runt i lägenheten till endera waka waka eller I like to move it move it a la king Julian. Tack koffeinupptäckaren, jag har jätteroligt!

-kikat ut ur lägenheten och upptäckt nån snubbe oroligt nära mitt hemliga cykelställe (bakom huset, den är nog låst men anyhow...)

-konstaterat att det är dyrt att plugga effektivt om det krävs: energidryck, pepsi max och choklad, speciellt om det inte fungerar...

-ja, på tal om energidryck hade jag ju lovat mig själv inget vakande kombinerat med koffeinmängder, p.g.a. mina uppenbarliga magsår. Wohoo, du lever i pluggvärlden bara en gång så bring it on.

OCH NU LOVAR JAG ATT FARA OCH PLUGGA. (ni kan ändå hålla tummarna så att detta verkligen sker)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar